Zoeken

Contact

Westlandstraat 16
4511 XX Breskens

Telefoon: 0117 - 384010
Receptenlijn: 0117 - 384012
Spoednummer: 0117 - 384011

Medisch inhoudelijke vragen kunt u het alleen beveiligd versturen via mijngezondheidnet.

U kunt zich daarvoor aanmelden: klik HIER.

Het mailadres praktijk@hoedhoogeplaten.nl is alleen geschikt voor administratieve vragen en niet voor MEDISCH inhoudelijke vragen. Houdt u er ook rekening mee dat wanneer u een mailtje stuurt naar dit mailadres, deze niet beveiligd wordt verstuurd!

Spreekuur  op afspraak
Het spreekuur wordt gehouden op iedere werkdag. Voor het spreekuur moet u altijd vooraf een afspraak maken. Dit kan online via Mijngezondheidsnet of bel 0117-384010  voor het maken van een afspraak.

Hoe maak ik zelf een afspraak online?
Een afspraak maken online* kan 24 uur per dag; deze afspraak komt direct in de agenda van de huisarts of verpleegkundig specialist te staan. U kunt de afspraak toevoegen aan uw eigen agenda en via de mail ontvangt u bevestiging en herinnering van de afspraak. Beschikbaarheid die wordt getoond is maximaal 3 dagen (72u) vooraf.
*Let op: is alleen voor klachten waarvoor u al eerder in de huisartsenpraktijk bent geweest, is uw zorgvraag urgent neem dan telefonisch contact op met de huisartsenpraktijk via 0117-384010

Hoe maak ik telefonisch een afspraak?
U kunt voor een afspraak de praktijk bellen op 0117-384010.Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw contact. Ze is daartoe opgeleid en doet dat om zo goed mogelijk een inschatting te maken van de aard en spoedeisendheid uw eventuele klachten. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.
Bent u slechthorende en is het moeilijk telefonisch contact op te nemen met de praktijk, overleg dan met de praktijk de mogelijkheden voor uw contact met de huisartsenpraktijk.

Meer tijd of visite
Heeft u meerdere klachten of vragen? Geef het aan bij het maken van de afspraak, we kunnen er rekening mee houden in onze agenda.

Wanneer het niet mogelijk is om zelf naar de praktijk te komen, dan kan de huisarts u ook thuis bezoeken. De assistente beoordeelt, eventueel samen met de huisarts, of een huisbezoek afgelegd wordt. Het huisbezoek is niet bedoeld voor mensen die geen tijd of geen vervoer hebben om naar het gewone spreekuur te komen.

 

Wanneer maak ik maak gebruik van een e-consult?
Wist je dat je ook je medische vragen via een e-consult kunt stellen aan huisarts of verpleegkundig specialist? Het is mogelijk via je eigen gezondheidsportaal: Mijn gezondheidsnet. Het is daarbij ook mogelijk om een bijlage mee te sturen. Zo hoef je bijvoorbeeld niet meer te bellen. Lees meer over welke vragen geschikt zijn voor een e-consult op: https://www.thuisarts.nl/nieuws/e-consult-bij-eigen-huisarts

Het komt helaas regelmatig voor dat een patiënt een afspraak maakt en vervolgens niet op het spreekuur verschijnt. Hiermee gaat voor de zorgverlener onnodig veel tijd verloren. Immers er is op uw komst gerekend! Het kan altijd gebeuren dat u de afspraak niet door kunt of wilt laten gaan. Belt u dan in dat geval het liefst 24 uur van tevoren en geef door dat u niet kunt komen. Een andere patiënt kan dan in uw plaats ingepland worden. Indien u zich niet afmeldt voor een reeds gemaakte afspraak, zijn wij genoodzaakt u voor het consult een rekening te sturen. Deze rekening (NVZB: Niet Verschenen Zonder Bericht) wordt niet door de zorgverzekeraar vergoed. Wilt u onnodige kosten voorkomen, belt u dan op tijd af.

Video met uitleg over Mijngezondheid.net

 

Spoedgevallen

Bel 0117-384011 indien er sprake is van dringende medische hulp.

Bel 112 bij levensbedreigende situaties.

Voor eerste hulp (botbreuken, snijwonden, verbrandingen etc) kunt u altijd direct terecht. Als u van te voren belt houden we rekening met uw komst.

Twijfelt u of u wel naar de huisarts moet?
Op de volgende websites vindt u meer informatie.